archivace veškeré dokumentace související se spravovanými nemovitostmi
rozpočítávání finančních prostředků pro dodávky služeb a energií na jednotlivé uživatele bytů dle zákonných předpisů
vypracování evidenčních listů (předpisů měs. plateb domácnosti), jejich průběžné změny dle potřeb klientů – změny je možno nahlásit osobně, telefonicky nebo e-mailem
zajištění smluv na dodávku energií a služeb pro nemovitost (voda, teplo, plyn, el. energie, měřidla...)
sledování veškerých finančních pohybů v zákonně vedeném účetnictví
zpracování měsíční účetní závěrky domu (na vyžádání)
vypracování vyúčtování ročních nákladů jednotlivým uživatelům bytů a ročních účetních závěrek celého subjektu
sledování termínů příchozích i odchozích plateb, zpracování faktur došlých a vydaných
vypracování příkazů k úhradě u došlých faktur, tyto buď předáváme předsedům k podpisu (osobním odběrem, poštou, e-mailem, faxem), nebo v případě přístupu k financím klienta přímo přikazujeme do banky
kontrola měsíčních plateb ze strany uživatelů bytů
měsíční upomínání neplatičů do 15. dne následujícího měsíce, případně příprava podkladů k žalobě
zajištění revizí, sledování jejich termínů
zajištění drobných oprav domu
vypracování "Přiznání k dani z nemovitostí" pro bytová družstva
vypracování nabídek na pojištění nemovitosti
součinnost při likvidacích pojistných událostí
přebírání nemovitosti ve spolupráci s klientem
zajištění úhrad za byty přes Českou poštu – SIPO
pomoc při vypracování smluv o užívání družstevních bytů, smluv nájemních a podnájemních ve prospěch spoluvlastníků nemovitostí, bytových družstev, jakož i ve prospěch jejich členů
aktualizace nájmů (na vyžádání klientem)
zprostředkování havarijních služeb - v domě jsou vyvěšena čísla na havarijní linky dodavatelů (např. ČEVAK, Teplárna, E-ON, výtah atd.)
komunikace přes určené individuální e-mailové schránky
všichni uživatelé Vašeho domu mohou využívat naši rozsáhlou databázi firem k vlastní potřebě – jsme schopni poskytnout kontakty na nejrůznější ověřené dodavatele služeb a řemesel